C: Daha fazla destek için lütfen doğrudan müşteri hizmetlerimizle iletişime geçin.
S: Parselimi henüz almadım, ancak sipariş detay sayfasında “teslim edildi” yazıyor.Ne yapmalıyım?
C: Sipariş bilgileri yerleştirildikten sonra değiştirilemez.Sipariş bilgileri yanlışsa lütfen siparişinizi iptal edin ve yenisini yerleştirin.Aksi takdirde parseliniz ilk sipariş bilgilerine göre sevk edilecektir.
Pürüzsüz kenarlar
S: Ürün kullanılamıyorsa ne olur?
Uyarı işareti
S: Parselim neden iade edildi?
S: Sipariş bilgilerimi değiştirebilir miyim?Adres almak veya satın alınan öğe gibi mi?
Sökme prosedürü Anlaşılması kolay
Her parça sevkıyattan önce test edilecektir
2.It cep telefonunuz tek bir kartsa çift kart yuvası satın almak iyi bir fikir değildir
C: Lütfen güvenli bir hesap ve ödeme yöntemiyle yeni bir sipariş verin.
SIM yerine takılı değil
C: Bunun nedeni, adres veya telefon numarasının yanlış olması veya lojistik şirketinin adresinize gönderilememesidir.Sorun devam ederse lütfen doğrudan müşteri hizmetlerimizle iletişime geçin.
3.eski cep telefonu yuvası Yenisiyle değiştirmek istiyor.
Ücretsiz hediyeler:Açık Pin İğne Anahtar Aracı Sım Kart Tepsi Pin Çıkarma Aracı
Marjinal Çapak
SİM yön tersine çevrilir
Teslimattan önce malın görünümünü kontrol edin
Cep telefonu modelleri tutarsız yuva evrensel değildir, modeller aynı olsa da değildir universal.so satın almadan önce modelinizi kontrol ettiğinizden emin olun.
A: 1.Bir cep telefonu kartının sinyali yoktur (yuvanın sorunu değil) .
S: slot satın almak için doğru durum hangisi değil?
C: Yanlışlıkla tıkladıysanız endişelenmeyin.Parseliniz mümkün olan en kısa sürede gönderilir.Güncelleme için takip numarasını takip etmeniz yeterlidir.Parselinizi aldıktan sonra 5 yıldızlı bir inceleme çok takdir edilmektedir.
C: Uluslararası gönderi zaman alıcı olabilir ve sabrınız takdir edilir.Parselinizle ilgili herhangi bir güncelleme görmüyorsanız lütfen emin olun.15 ila 60 gün sürebilen Tunkaryapidenetim.com.tr nakliye yöntemlerini kullanıyoruz.Daha fazla destek için lütfen müşteri hizmetlerimizle iletişime geçin.
A: Bir sipariş muhtemelen her biri benzersiz bir takip numarası ile birkaç parsel ile sevk edilebilir.Lütfen bunları belirli takip numaralarına göre takip edin.Daha fazla destek için lütfen doğrudan müşteri hizmetlerimizle iletişime geçin.
A: 10'dan sonra başka izleme bilgisi yoksa days.It büyük olasılıkla yurtiçi nakliye sorunu nedeniyle.Daha fazla destek için lütfen müşteri hizmetlerimizle iletişime geçin.
SIM kart boyutu standart değil
Kenar çentiği
A: Parsel bilgisi için lütfen önce yerel postanıza danışın.Daha fazla destek için lütfen müşteri desteğimizle iletişime geçin.
Yuva dışarı çıkacak
Yuva, deliğe nişan al ve içeri gir
2.cep telefonu yuvası bozuk.
S: Siparişim neden Çin'den gönderilmiyor?
S: Parselim neden hala "teslim ediliyor"”
Kontrol:Her parça sevkiyat öncesi test edilecektir
S: Siparişim kapalıysa ne yapmam gerekir?
A: 1.yuva eksik.
S: Parsel alınmadan önce “Alınan Malları Onayla " yı tıkladım.Ne yapmalıyım?
Sım'in metal yongası baş aşağı monte edilmiştir
C: Lütfen ürünün kullanım kılavuzuna göre doğru şekilde kullanıldığından emin olun.Daha fazla destek için lütfen doğrudan müşteri hizmetlerimizle iletişime geçin.
3.Model farklıysa, aynı boyutta olsalar bile evrensel değildirler
S: Slot satın almak için doğru durum nedir?
S: Neden farklı bir ürün alıyorum?
S: İlk etapta birkaç tane satın alınırken neden sadece 1 ürün alıyorum?
Kurulum modeli test yuvası
Kurulum testi için bir model makine
Telefon modelinizi nasıl kontrol edersiniz: Telefon ayarlarını açın, telefon hakkında düğmesine basın(Ayarlarda genel bir tane var, genel olarak telefon adını kontrol edebilirsiniz).
Sım deliğini delmek için bir iğne kullanın